Husselen

Nieuwsberichten.
Administrator
Site Admin

Husselen

Bericht door Administrator »

Na het bericht dat het BankTrans forum zou stoppen, heb ik als proef dit forum gebouwd om te onderzoeken of het een vervanger kan zijn.
Door de lay-out grotendeels te kopiëren, zag het er best acceptabel uit.
Het was echter niet de bedoeling ooit 'live' te gaan.

Op het BankTrans forum heb ik enige alternatieve huishoudboekjes getest als eventuele opvolger van BankTrans.
De meeste vielen tegen, of zwaar tegen. Met één uitzondering: Naanab.
Als je Naanab met BankTrans vergelijkt, zijn er verrassend veel overeenkomsten. In mijn ogen is het grootste verschil dat BankTrans gratis is en je voor Naanab moet betalen. Daar staan echter veel voordelen tegenover waar BankTrans dan weer niet over beschikt.

Toen er vragen over Naanab gesteld werden, zat ik met het dilemma: Je gaat op een gebruikersplatform toch geen ander product aanprijzen?

Als (tussen)oplossing propte ik onderaan dit forum de categorie Naanab, zodat geïnteresseerden hier hun vragen kunnen stellen. En ik vrij kan beantwoorden. Dit werkte een beetje, maar was niet tof.

Daarom ben ik begonnen dit forum 'om te bouwen'. Nog steeds dezelfde aandacht voor BankTrans, maar een upgrade voor Naanab.
Kijken of dit beter aansluit op de doelstelling.

Eén ding verandert niet: De naam van het forum blijft BankTrans revived.
Afbeelding SHA1 hashcode: 5fac6ad038d35051e035b3e13098a80371ad9fb6 20250417 207w #42
Plaats reactie